Zápis ze zasedání výboru Spolku rodičů a přátel MŠ Slunečnice: prosinec 2019

14.1.2020

Datum a místo konání schůze:

3. 12. 2019, MŠ Slunečnice, Na Růžovém poli 2672, Kladno
Přítomni:

listina přítomných je u paní předsedkyně na vyžádání (příloha tohoto zápisu)


Program:

  1. Zahájení
  2. Volba místopředsedy spolku
  3. Členské schůze v jednotlivých lístečcích / třídách
  4. Volba nového předsedy a pokladníka na další členské schůze
  5. Finanční uzávěrka za rok od února 2018  do června 2019
  6. Finanční shrnutí – aktuální informace ohledně přihlášek a plateb
  7. Závěr

   
Průběh jednání:

  1. Zahájení - schůzi zahájila paní Marcela Vránová jakožto předseda spolku.
  2. Volba místopředsedy spolku – paní Vránová přítomné informovala o nutnosti zvolení nového místopředsedy spolku. A představila paní Petru Hejčovou, která souhlasila s nabídkou stát se místopředsedou spolku. Proběhlo hlasování. Hlasování: PRO 100 %
  3. Členské schůze v jednotlivých lístečcích / třídách – na žádost paní ředitelky školky a učitelek jednotlivých tříd bylo navrhnuto, že by se v září konaly členské schůze v jednotlivých třídách a informace o spolku by přednesly zástupkyně tříd. Zápisy by poté předaly předsedovi nebo místopředsedovi spolku, aby se vytvořil jednotný zápis z členské schůze.
    Před členskou schůzí ve třídách by se konala schůze výboru, kde by zástupkyně tříd dostaly podklady a informace, které by byly předneseny na členské schůzi.
    Paní Vránová dala o tomto návrhu hlasovat. Hlasování: PRO 100 %
  4. Finanční uzávěrka od února 2018  do června 2019 – pokladní, paní Součková, přednesla výsledek hospodaření, účetní závěrku od února 2018 do června 2019. Částka 4,447 byla převedena do dalšího účetního období.
    Paní Vránová nechala hlasovat. Hlasování: PRO 100 %
  5. Volba nového předsedy a pokladníka na další členské schůzi – paní Vránová informovala přítomné, že končí volební období předsedy a pokladníka a je nutné na další členské schůzi odhlasovat nové vedení. Jako předsedu navrhla pana Václava Buranta. S paní ředitelkou bylo domluveno, že se na nástěnku vyvěsí informační leták, kde bude napsané, že se hledá do vedení spolku předseda a pokladník, aby členové spolku (rodiče) mohli navrhnout a popřemýšlet, zda by se chtěli stát členy vedení spolku.
  6. Finanční shrnutí – zástupkyně jednotlivých lístečků byly obeznámeny s počtem přihlášek a plateb za daný lísteček. Požádány o komunikaci s rodiči a o udržování nástěnky spolku ve svém lístečku.
  7. Závěr - Poděkování všem zúčastněným.
 

Zapsala: Petra Hejčová
Zkontrolovala:  Marcela Vránová